OUR BLOG

01 Aug 2020

Marșul „OXIGEN PENTRU ROMÂNIA” – o campanie marca PRING

Anual, în România, în medie, 27.000 de persoane mor din cauza poluării aerului. De pe harta țării dispare, practic, în fiecare an câte o localitate de mici dimensiuni, pentru că boli precum cancerul pulmonar sau infarctul miocardic lovesc tot mai des.

În fiecare zi se aruncă noxe și otrăvuri în aer, iar noi, cetățenii, îl respirăm. Studiile indică ferm că poluarea aerului este direct responsabilă pentru boli cronice și grave precum astmul, tulburările cardiovasculare sau chiar boli nervoase degenerative și că afectează femeile însărcinate.

Acestea au fost premizele de la care s-a născut proiectul „Oxigen pentru România”, un proiect în care echipa PRING a contribuit cu un concept integrat de comunicare. 

Împreună cu specialiștii noștri în grafică și design și cu ajutorul profesioniștilor din industria video și foto, am reușit să creăm un concept creativ de impact, care să creeze emoție și interes față de un subiect tot mai actual: poluarea aerului. 

Un proiect în care am încercat în egală măsură să sensibilizăm publicul larg, dar și să îl informăm și să îl educăm. Întregul pachet de comunicare a avut în mijloc marșul „Oxigen pentru România”, care s-a desfășurat la București, alături de un efort susținut de comunicare prin social media, petiții online sau mass media.

Iată ce a cuprins întregul pachet de comunicare pentru proiectul marșul „Oxigen pentru România”:

▪️ Identitate vizuală
▪️ Clip video cu difuzare națională (televiziuni centrale și locale)
▪️ Concept și producție campanii outdoor
▪️ Media strategy and media buying (conferință de presă, comunicate pre și post eveniment, apariții media etc.)
▪️ Eveniment stradal (Marșul „Oxigen pentru România)
▪️ Petiție online
▪️ Materiale promoționale
▪️ Social media & other digitals.

Unul dintre produsele care a atins cel mai ușor interesul publicului a fost clipul video al campaniei, creat cu ajutorul lui Ciprian Iacob:

Enjoy the movie! Save the planet!

 

admin

Write a Reply or Comment