O echipă de români intră pe piața de grădinărit și curățenie din Norvegia
După mai mulți ani petrecuți în ţara fiordurilor, o echipă de doi tineri români a demarat un nou business în Norvegia, investind într-o companie din industria curățeniei și grădinăritului. Agenția de comunicare și marketing Pring a fost desemnată să realizeze brandingul și noua identitate vizuală a companiei recent înfiinţate – Rent og Grønt (www.rentoggront.com).
Cei doi tineri antreprenori au dorit o identitate vizuală modernă și fresh, care să reflecte promisiunea de calitate și profesionalism față de clienții norvegieni. Noua grafică a fost implementată pe toate canalele de comunicare și materialele de promovare. Echipa Pring s-a ocupat de realizarea procesului de integrare a noii identități atât în mediul online (website, pagini de socializare, blog), cât și offline (mape de prezentare, flyere, cărți de vizită etc). Noul site este unul simplu și prietenos, inspirând clienților dorința de a lucra cu echipa Rent og Grønt. „Mizând pe dorinţa clienţilor de a găsi mai multe servicii în același loc, identitatea vizuală reflectă această propunere a noastră. A fost creată o imagine curată şi explicită, care să vorbească de la sine despre dorinţa noastră de a fi atenți la detalii și prompți în execuție”, spune Flori Popescu, managing director Rent og Grønt.
Noua companie va oferi servicii de curățătorie și grădinărit. Rent og Grønt va asigura amenajarea și întreținerea de spații verzi, în orice anotimp al anului, inclusiv iarna.
Compania operează şi pe piaţa curăţeniei, oferind servicii atât pentru clienţi casnici, cât şi pentru clădirile de birouri. Echipa Rent og Grønt propune atât servicii ocazionale, cât şi pe cele realizate cu o anumită frecvenţă, de la cea zilnică, până la servcii săptămânale sau lunare.
În toate situaţiile, profesioniştii firmei dau asigurări că proiectele sunt realizate la calitate excelentă, în cel mai scurt timp posibil.