O nouă campanie CSR marca PRING: „Cu inima larg deschisă!”
Compania Termoplast din Roman, unul dintre cei mai importanți producători de tâmplărie de aluminiu și PVC din țară,a derulat campania „Cu inima larg deschisă!”, menită să clădească bucurii pentru familii nevoiașe.
Campania a fost concepută și implementată de către agenția de comunicare și marketing Pring. Scopul a fost de a face o schimbare pozitivă în comunitatea în care compania își desfășoară activitatea, urmărind implicare activă atât a mebrilor comunității, cât și a salariaților firmei.
Compania a cerut ajutorul comunității locale, pentru a identifica 10 familii care locuiesc în condiții grele, pentru a le oferi tâmplărie pentru căminele în care stau. Zeci de mesaje au fost primite pe adresa companiei și pe pagina de facebook a firmei. În urma unei selecții riguroase, au fost selectate cele 10 cazuri, iar firma a oferit tâmplărie pentru 10 case. Proiectul a fost implementat integral de către compania de temopane din Roman, de la măsurători, până la implicarea echipelor de lucrători pentru montarea tâmplăriei.
Campania „Cu inima larg deschisă” a fost construită pe un set de acțiuni concrete orientate către schimbare socială pozitivă, în concordanță cu obiectivele companiei.
Au fost planificare nu doar acțiunile, ci și comunicarea acestora. S-a folosit preponderent mediul digital și de rețelele sociale pentru a se comunica intenția campaniei şi pentru a fi mobilizaţi membrii comunității.